Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-13 17:43:46
Nenorėjau veltis, bet stabdant ir stabdžiais ir varikliu, pastarasis padeda 
stabdžiams, o ne trukdo. Pilnai atleidus gazą, kuras nepaduodamas į 
cilindrus, ir variklis prisideda prie stabdžių savo kompresiniu 
pasipriešinimu cilindruose. Kuras paduodamas tik tada, kai apsukos krenta 
mažiau ~1,5 k apsukų, kad variklis neužgestų ir nenustotų veikt vairo ir 
stabdžių stiprintuvai. Taigi stabdant tame tarpe ir varikliu, reikia sekt 
apsukas, ir jungt žemesnę pavarą nelaukiant kol apsukos kris žemiau ~2 k.
Yra niuansų - pvz benzininiai turbininiai varikliai su žemu suspaudimo 
laipsniu praktiškai neduoda stabdymo jėgos.

"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:j4nobs$u46$1@trimpas.omnitel.net...
> On 09/13/2011 05:08 PM, a wrote:
>> "pjezo"<kaminskiukas_trinti_@delfi.lt>  wrote in message
>> news:j4ngii$jc7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> isaugot maksimalu sukibima.
>>> hm, idomu, ka siais laikais mokina tose vairavimo mokyklose apie
>>> autobobilio andara ir jo sistemu veikima....
>>
>> o gal galit paaiskint, kaip variklis sukabintas su ratais padeda 
>> islaikyti
>> maksimalu sukibima?
>> rimtai, gal ir kvailas klausimas, bet paaiskinkit...
>>
>> nesgi jei jau stapdai ir ratus spaudzia kalades, tai variklis netik kad
>> nepadeda stapdyti, bet dargi bando tuos ratus sukti ir uzgesta arba 
>> reikia
>> perkelt dali demesio ir viena ranka i begiu perjunginejima...
>>
>
> jo, jauciu pas pjezo netiketai dingo netas, elektra, ar dar kazkas baisaus 
> nutiko nes taip ir nepapasakojo ko ismoko mokykloj apie auto sandara....
>
>>
>