Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-14 13:28:13
tai skaityk dar syki...
"mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats pabandyk..
nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet nuspades
stabdzius.. o ne koja uzdejes.."

beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja nuo gazo.. 
nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 begi.. nu 
nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats..
dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. nepavyko 
niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip pat...


"MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message 
news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net...
> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką jauti. prie 
> šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint.
>
> "Pi."  wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net...
>
> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme kistti nuo 5
> iki 2, kai tikslas sustoti?  o kad imanoma, tai as zinau.. ir kartais pats
> taip darau..
> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su 
> keliu-trumpeja
> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas..
>
> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau daviau 
>> linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. O ar tu nuo 5 iki 
>> 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 bėgiu į posūkį įvažiuot, 
>> nebedidelis skirtumas.
>>
>> "Pi."  wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme?
>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. sankaba ir
>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu begiu=didesniu 
>> greiciu..
>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai jis stabdo
>> stabdziais..
>>
>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo ~120 
>>> sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1.
>>>
>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : 
>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s
>>>
>>>
>>> "Pi."  wrote in message news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats pabandyk..
>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet nuspades
>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes..
>>>
>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest letesni 
>>>> begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk ka pajautei ar 
>>>> suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko nepasikeite...
>>>>
>>>>
>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir taip 
>>>>> paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. nebesigilinant 
>>>>> i tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur nukeli koja nuo gazo.. 
>>>>> variklis stabdo iki tol kol paspaudi stabdzio pedala.. tada taip.. 
>>>>> efektas yra.. poto kai nuspaudi stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. 
>>>>> spaudi sankaba, kad neuzgestum ir nebutu dar blogiau..
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% 
>>>>>> apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio 
>>>>>> komponuotės, nes viso automobilio svorio centras stabdant 
>>>>>> "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj stabdymo pradžioj davus 
>>>>>> papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar labiau "užkraunam" 
>>>>>> priekinius ratus ir galim efektyviau stabdyt.
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka
>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, 
>>>>>>>>> bet ir
>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, 
>>>>>>>>> todėl
>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas
>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, bet 
>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>> elementari fizika...
>>>>>>>
>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias 
>>>>>>> bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo 
>>>>>>> auto stabdziai per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu.
>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as 
>>>>>>> vien stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos.
>>>>>>>
>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita 
>>>>>>>>>> dalyka
>>>>>>>>>> ir kaip...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>