Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-13 16:33:08
kiek tiktai nori- isminta sankaba nedirba- degti ji pradeda butent atleidimo metu, kada sankabos diskas suspaudziamas ir trinties pagalba pradeda tolygiai sukti velena. Vat jei susilietimo padetyje ilgai palaikysi, ar jei sukimo momentas bus gerokai didesnis uz sukibimo jega- va tada ir pradeda degti sankaba.

ismynus ilgai kencia tik isminamasis guolis ir diafragmine spyruokle- bet manau nesugebesi istisai tiek laiko kosos islaikyti kad guolis subyretu:)