Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-14 10:16:48
mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats pabandyk.. 
nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet nuspades 
stabdzius.. o ne koja uzdejes..

"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net...
> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest letesni begi 
> tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk ka pajautei ar 
> suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko nepasikeite...
>
>
> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net...
>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir taip 
>> paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. nebesigilinant i 
>> tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur nukeli koja nuo gazo.. variklis 
>> stabdo iki tol kol paspaudi stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. 
>> poto kai nuspaudi stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, 
>> kad neuzgestum ir nebutu dar blogiau..
>>
>>
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% apkrovos 
>>> tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio komponuotės, nes 
>>> viso automobilio svorio centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va 
>>> būtent pačioj stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš 
>>> variklio, dar labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau 
>>> stabdyt.
>>>
>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>>>>
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka
>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, bet 
>>>>>> ir
>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, todėl
>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas
>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, bet 
>>>>>> tai
>>>>>> elementari fizika...
>>>>
>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias bilekur 
>>>> bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo auto 
>>>> stabdziai per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu.
>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as vien 
>>>> stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos.
>>>>
>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>>>>
>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>>>>
>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita dalyka
>>>>>>> ir kaip...
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>
>
>