Tema: Re: versiu visuomen?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-02-04 18:32:05
Kaip ir variantas (jei tokį priimti apibrėžimą - tu buvai teisus :)).
Šiaip tai dauguma ginčų kyla dėl skirtingo terminų traktavimo.
Kaip ti bebūtų - nesu nei specas, nei man labai įdomu "kas yra
valstybė, kokius dzinguliukus turi turėt darinys, kad jau valstybe
šauktusi". Musie pilnai galima sakyt: tadu (ankstyvaisiais viduramžiais)
buvo valstybės (pagal tavo apibrėžimą), o valdžią reliai vykdė
monarchai, kurie galėjo valdyt kelias valstybes; sakyt galima,
kokia nauda supratimui procesų iš tokio sakymo - kita kalba.