Tema: Re: versiu visuomen?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-01-25 18:32:27
Šiaip jau musie tik tau vienam (ir siauram pasekėjų rateliui) ir terūpi ta
jūsų alternatyvi istorija. Pabendrautum su archeologais, antropologais,
panagrinėtum istorinius šaltinius - galima būtų ir diskutuot; o daba tik
"visi durniai, viens Marux žino kaip ti buvo". Ar bent suvoki, kiek
slidus ir sąlyginas yra terminas "Lietuvos istorija" ? nuo kurio laikotarpio
ir kokiai teritorijai taikytinas terminas "Lietuva" ? Kiek dažnai/pagrįstai
mes pernešam žymiai vėlesnės epochos sampratas/terminus ankstesniems
laikams, kai realiai tokiom kategorijoj dar niekas nemąstė ? kas yra
"tauta", "valstybė", "sostinė", "valdovas" ? ir t.t. ir pan. Neveltui visgi
musie istorijos tyrimai atliekami Universitetuose (tobiš vietose, kur pagal
apibrėžimą privalu koncentruotis visuotinam/visapusiškam išprusimui).