Tema: Re: versiu visuomen?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-01-28 18:00:14
"Marux" <marux@marux.lt> wrote in message news:hjrbu6$c73$1@trimpas.omnitel.net...
> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>
> Tai gal, tamsta, be emociju, remdamasis faktais galit pasakyt, kur buvo
> Lietuvos sostine 1009m? Bent jau apytiksle vieta ...

Niekur nebuvo. Tokio termino kaip "Lietuva" nebuvo. Tokio darinio
kaip "Lietuvos valstybė" irgi nebuvo. Buvo vadu (kažkada kažkieno
pavadintų kunigaikščiais) valdomos teritorijos.

> Ar tikrai atsisake?

Tikrai. Visgi mane Universirtete ruošė mokslininko amatui, nemažai
draugų/bendramokslių yra/buvo mokslininkais - turiu pagrindo taip teigti.