Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: bet_kas
Data: 2009-12-21 10:15:18
Protinis issivystymas - treniruociu pasekme. Kaip pvz zydai, kuriu kulturoje
mokslo prioritetas aukstas turi aukstesni vidutini IQ (su salyga jei IQ
vadinsime
protingumu)
Homo sapiens nera vienodai protiskai issivyste, lygiai kaip ir fiziskai.
Taciau kas trukdo ta issivystymo lygi pakelt? Jei fiziniam kokiu
technologiju
stygius gali trukdyt, tai protiniam nebent noro.