Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-12-11 22:06:29
> taip legalizuotu narkotikus ... suklestetu valstybe .... tu ka rimtai tuo
> tiki, kad kai visi visur narkashinsis tada suklestes valstybe ????
I si klausima - ponuliui toks atsakymas:  tai jei legalizuos pradesi
"narkashintis"?
- jei pradesi - surinksim daugiau mokesciu ir grazinsim dali valstybes
skolu.
- jei ne - surinksim mokescius is tu, kurie "narkashinasi". Dar va ir
paburnosiu "ko blia uz mano sakskaitie jiems suteikiama visokieriopa
pagelba"!!!

> gal pats narkasha esi?
Taip, esu priklausomas, ir ne tik nuo internieto...
A nuo ko gerbiamaisai esat priklausomas?