Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: bet_kas
Data: 2009-12-14 17:56:11
"BishopaZ" <bishopaz@centras.lt> parašė naujienų
news:hg5ei6$ib8$1@trimpas.omnitel.net...
> nereikia butu dideliu ekspertu, jog legalizavius narkotikus, padidetu ju
> prieinamumas, o padidejus prieinamumui padides vartojimas.
> Klausimas valstybei naudinga tureti daug narkashu ar ne ?

Taip, trumpu laikotarpiu padides. Ilgu laikotarpiu issivalys genofondas ir
vel sumazes.

> Su tokiu debilishku liberalizmu labai greit galima nueiti iki
> savanorishkos savizudybes, kai savizudziai taps organu donorais...
> Nuejai i kabina nuzude ir ishkart organus ishpjauste... bet nereikia
> pamirshti, kad zmogus bjaurus sutverimas ir tikrai nemazai "savizudziu"
> bus prievarta i savizudziu kabina istumti.
> Beje jei jau tokie liberalus kodel nelegalizuoti zmogaus pardavimo
> vergijon jei jis to tuo metu nori a? Prievartos juk nebus (tipo)...

Teveli, a teveli, nebepasakok situ baisu pasaku pries miega.
Jei rimciau - slidzios nuokalnes argumentacija, priskiriama prie loginiu
klaidu.

> beje dar uzmirshai paminet apie legalizavima zoofilu, nekrofilu ir
> pedofilu teisiu daryti ka jie nori ...

Jei  legalizuos teise juos saudyt, sutinku juos legalizuot (nekreipiant
demesio I
pacio parasyta nuoroda apie logines klaidas)