Tema: Re: versiu visuomenė?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-01-11 15:25:02
Tavo išdėstyti faktai nė kiek neprieštarauja mano teiginiams.
Kuršiai nebuvo tuo branduoliu, apie kurį kūrėsi LDK, netgi
iš esmės niekad neįėjo į LDK.

P.S.: tarpukario Lietuva, o tai reiškia jog ir dabartinė Lietuva,
iš esmės yra LDK tesėja, ne "genčių kurios kažkada gyveno
Lietuvos teritorijoje ir/ar spėjamai yra artimos tam, kas dabar
vadinama lietuviais".