Tema: Re: versiu visuomen?
Autorius: Marux
Data: 2010-01-29 08:56:51
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:hjscae$4u5$1@trimpas.omnitel.net...

> "Marux" <marux@marux.lt> wrote in message

> Niekur nebuvo. Tokio termino kaip "Lietuva" nebuvo. Tokio darinio
> kaip "Lietuvos valstybė" irgi nebuvo. Buvo vadu (kažkada kažkieno
> pavadintų kunigaikščiais) valdomos teritorijos.

Deja, irgi tik emocijos, bet, toli grazu, ne faktai. Anot Kvedlinburgo analu
Brunonui galva nukirto Lietuvos - Rusijos pasienyje

> Tikrai. Visgi mane Universirtete ruošė mokslininko amatui, nemažai
> draugų/bendramokslių yra/buvo mokslininkais - turiu pagrindo taip teigti.

Mokslininkas yra mokslininkas is prigimties, pasaukimo, o mokslininko amatu
uzsiimt, ty but mokslininku uz pinigus kone kiekvienas galetu, jei siek tiek
pasistengtu. Paskui tokie "mokslininkai" ir teigia, kad, pvz,
homoseksualizmas - ne liga, ne iskrypimas ir, kad tai normalu, vos ne
genuose uzkoduota, kas tolygu: "karve - raguotas dinozauras" :)