Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: Alvidon
Data: 2009-12-13 17:57:09
Ai, nebūk toks pesimistas. Yra kaip yra. Kaip ti būtų buvę - palikim
fantastams. Tauta norėjo ir vis dar nori nepriklausomos LTSR
(nemėgsta NATO ir ES, nemėgsta liberalų) - tauta turi tai ko nori
(skurdą ir beviltiškumą). Protingesniems belieka apsišarvuoti
kantrybe ir rūpintis savimi bei savo interesais. Kai tauta truputi
pasikeis (išmirs sovietikusai) - galima bus ir valstybės mastu
padiskutuot "kokios Lietuvos mes visi norėtume", ba kol tokios
vizijos nėra - beprasmiai visi kiti žingsniai (koks skirtumas, kiek
gauna ir kaip dirba biurokratai, jei nėra bendro supratimo, kas
to darbo pasėkoj turi gautis).
Liūdna tik tai, kad iki tol išmirsiu ir aš, na bet tai tik asmeniškumai.