Tema: Re: versiu visuomenė?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-12-28 16:40:47
Ai, dzin tie lenkai. Tai tikrai nėra problema Lietuvai. Pažais savitumu
ir praeis. Visgi tam lenkiškam anklave perspektyvų ne itin, o norint
dirbti/mokytis kitur Lietuvoj - be lietuvių kalbos niekaip. Prasisuks
karta ir problema pati savaime išnyks. Na bet jei kažkas nori izoliuotis
ir gyvent "kaip ir prieš šimtą metų" - nu ką bedarysi, visgi demokratija.