Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: sonca
Data: 2009-12-16 14:29:47
Tikrai negali nes narkūšos pinigų nesuneš tiek, kad užtektų jų gydimui, dar
darbo našumas mažėja prisiuosčius, ir išvis dingsta noras dirbti tada reikia
ir bedarbio pašalpas mokėti. Žmogaus psichologija kolkas neleidžia visiškai
liberalizuoti rinkos, vieni prasigers kiti prasiuostys treti prasiloš dar
kiti išsišaudys ir gausis šnipštas iš tos nevaržomos laisvės :)