Tema: Re: versiu visuomen?
Autorius: Marux
Data: 2010-01-25 16:06:18
Nu taip taip, prigavai mane. Trakai - juk irgi Vilniaus krastas, siam
krastui galima priskirt ir Naugarduka, Voruta, juo labiau Kernave bei kitas
menamas Lietuvos sostines. Menamas, kadangi musu saunieji dabartiniai
"istorikai" net neturi irodymu, kad Lietuvos sostine butu buvus kur kitur, o
ne Vilniuje, isskyrus labai trumpa laikotarpi Kaune. Bet ko is ju noret,
jiems juk Lietuvos istorija prasideda nuo Mindaugo karunavimo (kitaip -
valstybes isdavimo), nors, kur jis buvo karunuotas, irgi islieka paslaptimi
:)