Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: Alvidon
Data: 2009-12-16 17:58:00
Aš jau paaiškinau: protingesnė visuomenė. Bet protingumas - ne draudime,
o tame, jog visuomenė visumoj neigiamai žiūri į girtavimą ir pasiryžus toleruoti
net tokias idiotiškas priemones, kaip kad draudimai. Tupesnėse visuomenėse
(tami tarpi ir mūsuose) draudimas tik dar padidins tendencijas "visi valdžioj
- asilai ir vagys, visi mentai - pydarai, tegyvuoja pilstukas kaukolinis ir jo
tiekėjai - šlovingieji kontrabandistai, telaimina juos dievas", bei "tėveli, kai
aš užaugsiu būsiu šaunus žmogus - pilstuko gabentojas". Su cigaretėmis
bemaž taip jau ir yra...