Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-12-16 11:25:05
kad svedai gaminasi namie nereishkia, kad jie ishtisai geria :)

kas del suomiu, suomiai taupus zmones, perka kur pigiau ir tiek.
N kartu teko keltis keltu ish Talino I Helsinki tik viena kita girta esu
mates, tad nereikia vadovauti BBS (viena boba kitai bobai sake) principu.
Visi labai megsta perlenkti lazda ir ishsigalvoti nebutu dalyku :)