Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2009-12-26 15:29:04
> kuo greiciau Kubilas supras, kad jis yra politinis lavonas ir imsis rimtai
> (o ne pavirsutiniskai besitikedamas manos is dangaus) vykdyti savo
> isreklamuotas akcijas, tuo valstybei bus geriau
>
> vistiek visu, nuo 2008 isrinktu i seima nebeperrinks - cia jau
> uzprogramuota is anksto
>
> turbut sunku dar jam tai suvokti. nieko, laikas parodys kaip reikejo
> elgtis.
O kaip reikejo elgtis? Parduoti Klaipedos nafta lenkams? Neabejoju, kad
sekanti vyriausybe tai padaris.
Siandien parduota Viniaus savivaldybe uz 6 milijonus uz kuria buvo sumoketa
lyg ir 27 milijonai neskaitant to, kad sklypas "nemokamas". Ar reikia
komentaru? Afera organizavo i valdzia isisukes mentas su savo sebrais, kad
butu pinigu "otkatams" statybu sektoriuje. Pavyzdziui siuo metu vykdoma
nereikalingo Grigiskiu viaduko statyba uz 27 milijonus tik del to, kad
prafinansuoti "otkatus". Tai yra centai, jeigu palyginsime su sviesoforu
afera, kuri kainavo 140 milijonu. Dar didesne afera Vilniaus stadiono
statyba - stadionas, kurio kaina negali siekti 200 milijonu (okupacinio
laikotarpio verte 17 milijonu dauginant is 10) jau sunaudota, o stadiono
nera. Del manes tegu jo nebuna, nes jis paprasciausiai nereikalingas. Koks
turetu buti Kubiliaus vaidmuo? Leidziuosi buti iskastruojamas, bet "otkatai"
ir biurokratai liks nepajudinti iki visisko valstybes kracho kaip tai
atsitiko su kokia nors Kuba kai buvo nutrauktas finansavimas is Rusijos.
Lietuva is ES finansuojama ne maziau. Nuo Kubos mes skiriames dar ir tuo,
kad vien musu mokamos palukoanos uz skolas prilygs visai Rusijos teikiamai
pagalbai. Mes ne vokieciai, kad gave pagalba atkurtume buvusia okupantu
pramone, kuria patys desningai isparceliavome. Kas laukia lietuvisko tigro
galime steti stebint argentinietisko tigro gyvenima. Didziausia pagalba is
ES butu, jeigu ji nutrauktu Lietuvos finansavima kol mes issiparduotume
galutinai. Neuzilgo galesime parduoti ir savo zeme. Ir visa tai daroma, kad
patenkinti biurokratijos poreikius. Man Vilniaus rajono savivaldybeje
ivarios komisijos ir tarybos daugiau kaip metus svarste koki suteikti kaimo
gatves pavadinima. Tokia valstybe negali isgyventi. Lietuva yra tokia
valstybe, kurioje biurokratijos daugiau, negu okupacijos laikais kokius 10
kartu, negu Rusijoje ar Kuboje. Kuybilius yra neigalus pasipriesinti
biurokratijai, kuria palaiko dauguma visuomenes. Lietuva ne Estija. Mes
esame sovietiniai iki kaulu smegenu, o Estija kuria laisva valstybe apie ka
Lietuvoje mazai kas supratima turi. Neabejoju, kad Kubilius supranta,
neabejoju, kad Kubiliaus dienos suskaiciuotos, neabejoju, kad i valdzia bus
sugrazinti sovietine nomenklatura, neabejoju, kad dauguma maitinsis bulvemis
ir burokais, kad islaikyti tuos, kurie nusipelno buti nusalinti nuo valdzios
kaip tai buvo padaryta Estijoje pries 20 metu. Estija jau sukure pamata ir
priartejo savo vystymesi prie naujo etapo naujam suoliui, o mes...
nusipelnome ir toliau gyventi sovietiskai.
Kubilius nieko imtis negali, nes ta pacia diena butu suestas kaip politine
dveseliena. Kad ko nors imtis reikia tureti palaikyma tarp savu, nekalbant
jau apie visuomene. Ko galima tiketis is visuomenes, kurioje didziosios
daugumos pajamos yra mazesnes, negu pensininku pensijos. Teisus ar neteisus,
bet esu tikras, kad po kokiu metu suzinosime, kad VP desimtukas isvyko i
vakarus su visu kapitalu, palikes savo turta, uzstatyta bankams. Ka tuomet
aiskinsime? Kad vel mus itakoja pasauline krize? Valstybese, kuriose nera
ekonomikos nera ir kriziu. Nereikia vadinti krizemis issvaistytu skolu...
Pas mus nera investuotoju nors mokesciai vieni is maziausiu. Mes neturime
investuotoju, nas jie nenori tureti reikalu su visokiais buvusiais
mentais...