Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-12-16 09:15:28
nuolaidu stipriam alkoholiui (ne alui) skandinavijoje nera, nes ten visi
puikiai supranta, jog tokios nuolaidos tik skatina alkoholizma (vartojima).
Aishku Lietuvoje atsiranda individu, kurie manosi esa protingesni uz
skandinavus, bet jei taip butu Lietuva gyventu geriau negu tie patys
skandinavai, bet ....