Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: bet_kas
Data: 2009-12-18 16:37:46
Oi kaip greit soliuojam per amziaus grupes... Ka tik buvo 5-15,
dabar jau 1,5, tuoj pasieksim pamokas nepradetam.

Taip, tokio amziaus vaikas viska kisa I burna, todel turi tupet namie,
ir tevai stebet kuo gi jis uzsiima vietoje siuntimo I vaiku darzeli,
 kur maza to, kad kist gali viska, tai dar ir ligu kibirais prisigaudo
=> issitampo dar naturaliai silpna imuniteta => buna silpnesnis/maziau
atsparus suauges.

Viskam savas laikas....