Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: Alvidon
Data: 2009-12-16 21:27:34
Sumotyvuoti ? Nu kad kogero ir toje pačioje Lietuvoje: skaitoma
jog tarpukary žymiai mažiau gėrė, nei prie caro, o apie kažkokias
baudas neteko girdėti; čia aišku nesu tikras, jog tai ne romantinė
legenda. Bet visgi pasikeitus santvarkai ir visuomenės požiūriui
į valstybę/valdžią daug kas keičiasi, gali ir atsirast malonesnių
užsiėmimų, nei lakimas (pvz.: gavau šiek tiek žemės, daba dirbsiu
kad dar daugiau žemės nusipirkt).