Tema: Re: Ble ble - versiu tauta mes esam
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-12-18 15:08:36
nueik i darzeli ir paashkink apie narkotiku ir alkoholio zala 1,5 metu
vaikui.
tada pasidalinsi patirtimi su visais cia skaitanciais ir savo liberaliais
nukvakeliais :D

tu itariu apie vaiku auklejima neturi zalio supratimo, tokio amziaus vaikas
BET KA rades visu pirma  isikish i burna ir tavo auklejimai aishkinimai jam
netures jokios itakos.