Tema: Re: versiu visuomenė?
Autorius: Remigijus
Data: 2010-01-13 01:05:02
 > Man malonu būtų, jei Lietuva irgi lygiai taip pat reikštų savo
 > interesus Lenkijoje, kur irgi gyvena lietuvių...
Tam reikia nebuti versiais. Lenku izulumas Lietuvoje ir lietuviu
beviltiskumas Lenkijoje - visiskai neparitetiniai dalykai.

 > ... Nuo mūsų ir tik nuo mūsų priklauso kiek mes duosimės
 > dusinami ir kiek dusinsim kitus. Nuo mūsų ir tik nuo mūsų elgesio
 > priklausys ir aplinkinių požiūris į mus. ...
Vos ne kiekviename savo poste i si news-groups'a vienaip ar kitaip
destau lygiai ta pati. Visiskai sutinku.

 > ... Kol pareiškimai "neerzinkim Rusijos" nebus visuotinai
 > priimami kaip pajacų kvailionės - niekas nepajudės.
Ar gali sveiko proto ir nenupiktas zmogus su tuo nesutikti?

 > ... Klaipėda nei lietuvių įkurta, nei puoselėta, nei buvo susijus su
 > Lietuvos ūkio funkcionavimu, nei kadanors priklausė LDK.
 > ... Taip, Klaipėdoj ir Klaipėdos krašte gyveno daug lietuvių,
 > apskritai Prūsija - tai vokiečių ordino okupuota ir nutautinta
 > baltų teritorija, bet tai vargu ar galima traktuoti kaip moralinį
 > pagrindą Klaipėdos okupacijai.
Gryztant prie SSKP/LKP instruktoriu sukurptu pasakeliu. Nepamirsk, kad
ir Vilniaus kraste, ir visoje likusioje Lietuvoje viska sukure ir
pastate rusai, lenkai ir zydai. Lenkai ir zydai mielai dalinasi
"nuopelnais" su rusais, jiems rupi tik viena - kad nebutu lietuviu. Juk
lietuviai tik krumuose kailiukais prisidenge sedejo ir nieko savo
neissivysciusiomis smegenimis nesuvokdami testebejo, jei ka sugebejo
iziureti. Ne tik Klaipedos kraste vokieciai (nors tai ir iskonno ruskie
zemli) - nebuvo juk ten jokiu nei danu, nei svedu, ka jau kalbeti apie
kazkokius mitologinius lietuvius, kazkokiu basanaviciu-ladsbergiu is
nieko sukurtus pasauliui mulklinti.
Nebuk versis.

Remigijus