Tema: Re: versiu visuomenė?
Autorius: abc
Data: 2009-12-27 03:26:55
tiesa sakant, man atrodo, kad rusai geriau integravosi i tauta, nei lenkai
lenkai sugalvojo kurti savo nacistine partija ir eiti i Seima, jau nekalbant
apie pavadinimu nenora skaityti lietuviskai
turetu buti tokie dalykai uzdrausti - nes mazumos turi integruotis i
visuomene, o ne izoliuotis, antraip kodel jos cia? Tiesa sakant, gali buti,
kad tai issispres savaime - dabartini laikmeti izvelgiu galimybe
lietuviams - gal lenkai ims begti i Lenkija (priklausys nuo pacios Lenkijos
ekonomines situacijos, ar bus daug geresne nei Lietuvos).