Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-11-15 17:03:54
Faktas tas, jei pats savimi nepasirūpinsi jokia valdžia to už tave
nepadarys. Aš irgi mieliau namuose gyvenčiau trali vali, bet ketverius
metus nedirbau ir žinau, kaip tai negerai. Kol turiu jėgų dirbu, nes
ateis tokia diena, kad negalėsiu dirbti, o ar vištas pešu, ar morkas
skutu čia jau mano reikalas ir mano pasirinkimas. Man pinigus už tai
moka, ir moka laiku, ne kaip LT - uždirbi ir visai nesumoka. Turėjau
direktorių, pusmetį algos nemokėjo, nuėjau į kabinetą aiškintis, tas
pistoletą iš stalčiaus išsitraukė... Tokia štai Lietuvos realybė.