Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: benamis
Data: 2018-10-30 23:49:32
Na cia zinai... Pasiseke tau tiesiog, na ir saunu. Mano atvejis, kiek
kitas.

Pirkau uz 70k, per 3-4 metus kainos nieko nepakilo. Turbut reiktu
dziaugtis jeigu parduociau uz tiek pat. Remonta jau butu neprosal irgi
padaryti. Bent kosmetini. Emigravau, tad dabar man tas butas kaip ir
akmuo po kaklu. Pagalvoju, kad nuoma ne taip ir blogai butu buvus.