Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: MRT
Data: 2018-11-07 17:03:38
> Man užteks lietuviškos minimalios. Neprisimenu, gal 22 metus stažo turiu. Ar 23. Kažkas tokio. Per 10 metų dar daug kas gali
> pasikeisti.

Minimalus 15 metu turimas.. tai kazka gausi ir nuo LT (bus asaros)..
O jei didesnes - reiktu per kalendorinius metus 12*MMA gaut.
T.y. pvz 4 menesius padirbt uz 3MMA - ir ikrenta stazo 1metai.
O jei randi 8 menesius - rudeni vieniems metams, pavasari kitiems :)

Iki 30 m. stazo prisukt sakykim, bet dabar gi palaipsniui iki 35m. kelia.
Nezinau tiksliai kaip ten reikalai su isejimu veliau i
pensija (priesingai nei anksciau = sumazinta).
Pvz. variantas iseit Lietuviskos pensijos tik 70metu, surinkus tuos 35m. stazo.