Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: MRT
Data: 2018-10-31 00:11:22
> Na cia zinai... Pasiseke tau tiesiog, na ir saunu. Mano atvejis, kiek
> kitas.
>
> Pirkau uz 70k, per 3-4 metus kainos nieko nepakilo. Turbut reiktu
> dziaugtis jeigu parduociau uz tiek pat. Remonta jau butu neprosal irgi
> padaryti. Bent kosmetini. Emigravau, tad dabar man tas butas kaip ir
> akmuo po kaklu. Pagalvoju, kad nuoma ne taip ir blogai butu buvus.

Jei zinociau kokie bus laimingi Keno loto kito sekmadienio skaiciukai,
tai irgi truputi kitaip elgciaus :) .. man pasiseke, kad iki kainoms
nukrentant neipirkau to NT i koki tik beziurejau.. tai taip betaupant
pasiseke.. Pirkau pries 6 metus, jau po metu maciau, kad kyla ir laikos.
Imt praktiskai nemokama kredita gal reikejo - geresni/geresnej
vietoj buciau siandien turejes.

Zodziu, siulau parduot.. jo turejimas nicko neatitinka :)