Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: MRT
Data: 2018-11-15 16:45:51
> Nėra didelė, bet ta suma prisidės, kad ir 50 eurų per savaitę. Aš jau
> dabar turiu teisę gauti Anglijos pensiją pagal įstatymus. Pinigai į
> kišenę, ne iš kišenės. Pridedu pavyzdį. Sumuojasi metai dirbti Anglijoje
> ir Lietuvoje, kad turėti pensijai gauti reikalingą stažą.

Su visais Brexit manevrais nzn, kaip ten finale gausis..
Bet su darbais per kelias EU nares kazkas gal dar cia i tema:
https://europa.eu/youreurope/citizens/work/retire-abroad/state-pensions-abroad/index_lt.htm
I dedales per daug nesigilinau.. nedirbau/nedirbu/neplanuoju
dar dirbt ne LT.. o iki pensijos dar labai labai ziauriai toli..