Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: PxYra
Data: 2018-10-30 19:49:31
klysti, maistas nera brangus ten, reikia zinot kur pirkt, jeigu priksi M&S,
COP, Waitrose, Sainsbury bus brangu, sakykisi kaip Ceponis per kase OHOHOHO
:D Tesco/Lidl/Aldi ...pigu bet pasirinkimas ne kazka, Morrisons geriausiai
bent jau man, kainos padorios, geri produktai, pastoviai akcijos
su drabuzynais tas pats yra sudelynai like primarkt ir tikimaxai yra padoriu
sports direct, H&M, Next ir t.t.
laisvalaikio prekem ir turizmui sudelynas jau Sports direct, geros
nebrangios tai pvz Decathlon, su elektronika kudai pas juos, Currys, Argos
barngininkai kosmosa plesia uz bet ka, Sainsburiuose ir t.t. fufliakai
lentynose, viskas perkama per ebay/amazon/uk eshopus
namu apyvokos prekes tai pas babajus vien fufliakai ir kosmosa uz bet ka
nori, gerai wilko, poundland, B&M
kas liecia maista restoranuose/kavinese/uzkandinese, pas babajus bet kur bet
kas viskas atmestinai daroma, geriau aplenkt is tolo, pas anglus padoriai
bet jie neturi bendro supratimo apie gera, skanu, sveika, kokybiska maista,
aborigenu krastas, gali sumoket daug bet gausi suda apskrudusi leksteje