Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-10-27 22:30:31
tik kažkaip jaučiu, kad atmetus visas būtinas išlaidas ir gyvenant ne
ant kambario su lenkais, tiek LT tiek UK uždirbant minimumą tų vynuogių
kaina bus giliai px. nes vis tiek neliks už ką jų pirkt.

Žinau kas londės trečioj zonoj už kambarį moka 700. Kontekste, kad LT
_kambario_ nuoma apskritai nelabai egzistuojanti opcija.