Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: nekas
Data: 2018-10-27 11:20:43
Kaip ten bebutu, jeigu kalba tikrai pagrindinis barjeras ir yra noras ta
barjera pasalint, - per 8 metus tikrai galima ja ismokti idealiai.

Bet zymiai paprasciau nieko nedaryt, ir pasiteisint, kad "sorry, nieko
negaliu padaryt, kalbos barjeras". Cia visiskos atmazkes. Tai tada taip
ir sakyk, kad "ai man ir taip gerai, daugiau nieko nereikia", o ne
kaltink kazkokius "kalbos barjerus".