Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon.it
Autorius: svyt
Data: 2018-10-27 20:21:59
Kalbos karta ismokes nepamirsi, gryzes gali ta pati discaveri
 angliskai ziuret, ir taip anglu kalba daugiau nei lietuviu idomiu
 knygu, tv laidu yra. Bent anglu kalba visi turetu moketi, man dar
 italu labai grazi kalba, apskritai, 70 sulaukus butina pastoviai
 kazka naujo mokintis, tai stabdo senatvines silpnaprotystes
 vystymasi bei alzhaimerio liga.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/