Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: benamis
Data: 2018-10-29 19:30:56
O siaube... Nezinojau pilnos situacijos. Tai va is kur cia tie sutaupymai.

Pusfabrikacius kerti ir gyveni 14kv kambaryje. Kazkaip man nepanasu i
oru gyvenima. Gali cia pasakoti, kad tavo poreikiai mazi, bet
psichologiskai turetu buti sunku susitaikyti - visa gyvenima atidirbus
glaustis kambariuke, kur kitam kambary latviai vaikus gamina ir esti
pusfabrikacius is fabriko valgyklos.