Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: Donas
Data: 2018-10-25 16:25:39
Man ir panašiai yra buvę, gražino pinigus ir nereikėjo siųst; parėjo ausinės
po 6 mėn- gražino pinigus ir nereikėjos siųst.
Bet kaip bus šiuo atveju? UPS tikrai nevagia ir pakuotė tikrai nebuvo
praplėšta, nugvelbė pakuotojas...

wrote in message news:pqsa2o$u5s$1@trimpas.omnitel.net...
2018-10-25 14:25, spam rašė:
> tu teisus. Šiaip amazon garsėja geru customer servisu.

Mano atvejis perkant slidinėjimo akinius per amazon.de:
pirkau akinius visai šeimai, bet kol laukiau siuntinio iš amazon,
pasimaišė čia vietoje geras variantas ir nupirkau jauniausiai dukrai
šalmą komplekte su akiniais (suderintos spalvos, dizainas, etc.). Gavęs
siuntinį iš amazon, iškart užpildžiau grąžinimo formą pertekliniams
akiniams su priežastimi "no longer needed". Tai jie man be jokių
papildomų klausimų pinigus (~20 eurų) grąžino, o akinius pasiūlė
pasilikti... Taip, kad galiu tik paantrinti apie gerą customer servisą.