Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-10-27 21:56:35
na tai kažkaip gaunasi, kad kalbam kažką apie bileką, lyginam kas
nesilgyna ir konstatuojam kad tuo momentu atrodo patogu. Kaip tie
emigrantai, suradę tris bbž kodėl brangias prekes per visas medijas
klykia, kaip čia viskas Lietuvoj brangu. Tik kažkodėl pas dantistę per
juos visą vasarą prieit neina....