Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-11-02 23:46:42
Na, dantys sveiki, ėduonies nepažeisti, bet dantenų liga ir patys
iškrenta. Sako, mes tau visus išrausim ir naujus įdėsim - laikini 10000
eurų, po pusmečio nuolatiniai dar 4000 eurų. Bet kai surašė ant lapuko
tas visas kainas kažkodėl galutinę sumą parašė 11 200 eurų. Nelabai
supratau jų to skaičiavimo. Pavasarį pasitikslinsiu.