Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-10-26 23:18:17
Kokių čia perspektyvų nori? Aš čia nesuku sau galvos - paspaudžiu
mygtuką, mašina sustoja, apsivalau apie mašiną, 6 vakaro pridedu pirštą
prie pirštų antspaudų skenerio ir man rami galva, aš žinau, kad kas 4
savaites 13 kartų per metus man į sąskaitą įeis konkreti pinigų suma ir
aš galiu susiplanuoti visas metų išlaidas iki cento tikslumu. O LT kas?
Nežinai ne tik kokią valandą tau algą sumokės, net dienos nežinai. O aš
čia žinau, kad penktadienį ryte atsikėlęs aš jau turėsiu pinigus
sąskaitoje. Lyginti UK ir Lietuvą, tai kaip b*bį su morka. Maistui PVM
nėra ir man praeitą savaitę užteko 35 svarų prasimaitinti. Alaus kainos
kaip Lietuvoje, tik cigaretės brangios, bet aš kai nerūkau, tai man iki
lemputės. Galvoji mes čia sėdėtume, jei čia būtų blogiau, nei LT? O
gerai kalbant angliškai čia perspektyvos didesnės, nei Lietuvoje. Dukra
Londone buhaltere dirba, į rankas 2k svarų. Aš irgi eiliniu darbininku
nedirbčiau jei angliškai kalbėčiau taip, kaip dabar kalbu rusiškai.
Kalbos barjeras ir yra didžiausia kliūtis. Aišku, namuose geriau
gyventi, bet kai aš jau 8 metai čia, tai ir čia namai.