Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: svyt
Data: 2018-10-29 15:32:24
Manai visi neisvaziuotu jei UK butu geriau? Tipo durni kas liko
 pagal tave? Kiek pazystu Vilnieciu, visi kas buvo isvaziave
 gryzo, negryzta tik emigrave is provinciju ir tai, dazniausiai
 zmones be profesiju.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/