Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon.it
Autorius: svyt
Data: 2018-10-27 20:27:34
Nevisai, mano dukra isvaziavo mokintis i danija, ji cia turejo
 nuosava kambario buta, automobili, dabar vazineja dviraciu i
 darba, nes danijoj automobiliai nesveikai brangus, visi senienom
 vazineja, nuomuojasi kambari, bet stengiasi tobuleti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/