Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: MRT
Data: 2018-10-25 22:29:46
> drisiu papriestaraut, pazistu ne viena zmogu reziduojanti UK kuris pries
> tai yra dirbes amazon sandeliuose, visi atgal grizt ne uz ka nenoretu,
> pirmus menesius duxina dar baisiau nei delfi raso, jei po keliu menesiu
> miniatiuriniais karjeros laipteliais kili po biski aukstyn tai mazeja ir
> duxinimas

nu nekaifuoja jis nuo to darbo, bet negrizta kazko.. tik sneka :)
taip, kazkokiais laiptukais pakilo, tai kazka pasakojo, kad geriau..
gal nuo aukstesnio laiptuko ir giriasi, kad nevergauja kaip fabrike.

> UK labai populiaru fabrikuose/sandeliuose ir t.t. duxint nezinancius
> savo elementariu teisiu, nes kadangi labai daug visokiu rumunu, lenku is
> kaimu ir kitokiu dunduku privaziave kurie ir istikro nezino ELEMENTARIU
> savo teisiu ir ka virsininkas jiem pasako yra sventa ir kaip avinai tiki
> nes bijo, bet jei parodai kad nesi dundukas ir zinai kas yra kaip tai
> labai greit pasikeicia elgesys su tavim

kad mano bratkis na ne is kaimo, bet siaip ne art, o patinginiaut linkes
na ten kazkiek priverte krutet.. o siaip jaunas gi dar, tai ..
galu gale LT pries tai buvusiam darbe ne kazka geriau buvo ilindes.