Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: PxYra
Data: 2018-10-30 22:13:03
pats kaltas kad valgai belekur :D deja vieni didziausiu sukciu yra lt/rus
pardes, visokios aguonos ir t.t. ten perklijuoja etiketes (galiojimo data
keicia) parduoda pasenusius produktus, brungu lietuviska alu
greiciausia tavo mylimus cepelinus gamino is atlieku! jie daro paprastai,
neisparduodas bulves panaudoja, biski pasvinkusia mesa uzvaro gausiai
prieskoniais ir vualia, eina i trasa visokie cepelinai, zemaiciu blynai,
zrazai ir t.t.
P.S. cia ne pasakos, is labai patikimu saltiniu ta zinau