Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-10-31 20:56:20
Aš per mėnesį uždirbčiau 1200 eurų irgi nesėdėčiau emigracijoj, bet kai
nueinu pas darbdavį tas tik pažiūri ir mintis jo man aiški - varyk,
seni, iš čia, jaunų už durų eilė stovi. Čia neišgalvota istorija, 2013
rudenį buvau grįžęs iš Anglijos ir ieškojau darbo Lietuvoje. Taip ir
pasiuntė. Kitoje darbo vietoje tiesiai šviesiai direktorė pasakė - mums
reikia darbuotojų iki 30 metų amžiaus. Apskundžiau lygių galimybių
kontrolieriui dėl diskriminacijos, diskriminacijos nerado. Susirinkau
daiktus ir atgal į JK. Kiekvienas žmogus į pasaulį žiūri iš savo
varpinės. Kai sulauksit 50+ pamatysit kokia situacija darbo rinkoje.