Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: benamis
Data: 2018-10-31 00:27:12
Gal ir atitinka. Butas tai varguolio - su paskola :D

Susidariau sau nuomone tokia, kad reikia imti tada, kai norisi ir kai
situacija daugiau maziau stabili. Nemazai pazistamu megino isvengti
rizikingu laikotarpiu - tai trimitavo, kad krize vel uz kampo, tai
LTU->EUR neaisku kas cia bus, apie neigiama euribor niekas net
nesvajojo... Galutiniam variante nieko geriau ir nesigavo, suda ten
atspesi kas bus po 5 ar daugiau metu.