Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-10-27 22:27:18
Pigiau tas, kad UK pirkdamas penkias bandeles ir suvalgai 5, o LT perki
5 bandeles, bet suvalgai 4, o vieną valdžiai atiduodi. Dauguma prekių
arba pigiau, arba tiek pat, arba keliais centais brangiau, bet nėra
taip, kad visos prekės 4 kartus brangiau kainuotų. Štai pirkau besėkles
vynuoges ką tik - 1,59 svaro 500 gr dėžutė. Ir Lietuvoje apie tiek, bet
čia minimumas bent 3 kartus didesnis ir rezultate reikia mažiau dirbti,
kad tą patį kiekį nupirkti.