Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-11-02 23:42:55
Tie, kurie Londono pirmoj zonoj su parkingu nuomoja uždirba per valandą
tiek, kiek aš per savaitę. Nelygink Kauno su Londono pirma zona. Esmė
tame, kad UK darbininkas, dirbantis už minimumą gali sau leisti naują
automobilį iš salono. Nebus tai didelis automobilis, ne A6, ar A8, bet
naujas, kažkas panašaus į VW Golf ar Polo. Mano bendradarbis į darbą
atvažiuoja su Honda CR-V 2016 metų. O uždirba lygiai tiek pat, kiek ir
aš. Išlaidos maistui UK sudaro labai mažą procentą ir nuo pajamų, ir nuo
kitų išlaidų. Man 4 savaitėms 160 - 180 svarų su kaupu pakanka.