Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: PxYra
Data: 2018-10-25 20:43:38
taip taip :D UPS nevagia, patys ne vagys tie, is visu kurjeriu sitie patys
slyksciausi, bedu buve ne karta, deja kurjeriai moka taip ispakuot kad tu
net nepamatysi, vagia viska, ypac gerai zino kada telefonai keliauja
deja bent jau UK mano keli pazistami kurjeriai vagia kaip velniai, taip
ispakuoja ir isiima telefonus is dezuciu (pagrinde aifonus vagia) kad
nesimato jokiu laupymo zymiu