Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: Sniegas
Data: 2018-11-01 00:07:47
Prekyba kokainu yra nusikaltimas, o prekiauti Gariūnuose drabužiais yra
legalus verslas. Aš jau rašiau - sveikata svarbiausia. Aš 1997 metais
turėjau kvalifikuotą darbą Kroatijoje, mokėjo 90 dolerių už kalendorinę
dieną dirbi, ar nedirbi, plius Lietuvoje 3300 litų per mėnesį
komandiruotpinigių, išvykome devyniese ten, ir reikėjo medicininę
komisiją pereiti, Lietuvoje perėjau, užpildė visus popierius, parašė
kaklo osteochodrozė, nusiuntė popierius į biurą Niujorke ir po trijų
savaičių atėjo iš ten atsakymas, kad firma neapsiima apmokėti
medicininio draudimo, nes yra rizika, kad sveikata pablogės dėl darbo
sąlygų. Parvykau namo.