Tema: Re: Ar jus yra kas taip i?d?r?s? Amazon .it
Autorius: svyt
Data: 2018-11-03 14:35:07
Zinau, kad uk maistas brangus, bent karta per menesi bunu ten ir
 dar su zmona, kuri seka kainas, as perku kas man skanu i jas
 neziuredamas, tai pagal mane neskanu viskas, o pagal zmona labai
 brangu. Tesco berods paskutini kart buvom.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/